mengapa ?

Mengapa ;
Mungkin takdir menetapkan ,
Aku terima segala suratan ,
Segala kesakitan yang dihadapkan ,
Ku terima sebagai pengorbanan .

Cinta manusia ,
Aku tertewas jua ,
Dalam sandiwara cinta ,
Aku terus terluka ,
Namun aku bangkit menangkis duka ,
Menghilangkan segala hiba .

Cinta manusia membawa erti ,
Kepada diri dan hati ini ,
Yang merasai saat sepi ,
Tanpa sesiapa disisi .

Aku juga punya perasaan ,
Menyimpan cinta kpd seseorang ,
Namun untuk meluahkan ,
Aku memerlukan keberanian .

Aku sering tersakiti ,
Dalam percintaan yang penuh harapan ,
Aku berharap dan menanti ,
Menunggu dia dalam kesepian .

Tanpa jemu aku takberhenti ,
Terus melangkah ke hadapan ,
Namun jauh di sudut hati ,
Untuk mu aku simpan perasaan .

Andai kau kan mengerti ,
Betapa aku mencintai ,
Walaupun aku kau sakiti ,
Namun cintaku takpernah mati .

Setiap perutusan mu ,
Membuatkan hari hari ku ,
Sentiasa bercahaya dan bersalju ,
Gerimis cintamu membadai jiwaku .

Aku harap Tuhan memberikan satu peluang , untuk aku merealisasikan setiap harapan dan impian , kepadamu aku sandarkan kebahagiaan dalam percintaan .

#Np-Yakin Cintamu Ku Dapat